Sähköisissä korvaustoiminnan lomakkeissa käyttökatko 13.-19.11.2024
Uutinen 12.11.2024 | Tapaturmavakuutuskeskus
Tapaturmavakuutuskeskuksessa (TVK) otetaan käyttöön uusia korvaustoiminnan järjestelmiä maanantaina 18.11.2024. Järjestelmien käyttöönotto aiheuttaa käyttökatkoksia korvausasiakkaillemme aikavälillä 13.-19.11.2024.
Sähköiset korvaustoimen lomakkeet poissa käytöstä 13.–19.11.
TVK:n sähköiset vahinkoilmoituslomakkeet sekä liitteiden lähettäminen vireillä olevaan tapaukseen -lomake ovat poissa käytöstä 13.-19.11.2024. Tuona aikana lomakkeille vievät linkit eivät toimi. Lomakkeet ovat jälleen toiminnassa keskiviikkona 20.11.
Tämä tarkoittaa sitä, että TVK:lle ei voi tehdä vahinkoilmoituksia eikä lähettää lisätietoja vireillä oleviin asioihin liittyen 13.–19.11.
Korvauspalvelun puhelinnumero suljettuna pe 15.11. ja ma 18.11.
TVK:n työtapaturma- ja ammattitautiasioiden korvauspalvelun puhelinnumero on suljettuna perjantaina 15.11. sekä maanantaina 18.11. Palvelemme jälleen puhelimitse tiistaina 19.11.
Tapaturmavakuutuskeskus pahoittelee käyttökatkoksista aiheutuvaa haittaa!
Uutista päivitetty sähköisten lomakkeiden osalta 18.11.